2014. január 2., csütörtök

Chapter 02.♀

A napok gyorsan teltek, és novemberből december lett. Niallel és a családjával azóta a látogatás óta nem találkoztam. Connor és a családja már jártak nálunk úgy egy héttel ezelőtt, de én pont délutános voltam, éjfélkor zártam be a boltot, mellesleg anyu állítása szerint Niall nem is volt velük. Gondolom, vissza kellett mennie Londonba, de az se biztos, hogy Karácsonyra hazajön.

December 24-én, Karácsony estén minden zárva van, ahogyan 25-én is. Azonban a mai napon, 23-án még igenis dolgoznom kell. Reggel hatkor behajottam a Szoermac's személyzeti parkolójába. Ilyenkor reggel én vagyok az első, a többiek csak később jönnek. Kiszálltam a kocsiból, majd a hátsóajtóhoz mentem. Bepötyögtem a biztonsági kódot, majd az ajtó kinyílt. Ezt benn is megismételtem, úgyhogy az étterem riasztója kikapcsolt. Bementem, átöltöztem majd nekiálltam a tennivalóknak. A reggeli szállítmány megérkezett, én vettem át őket, majd a hűtőkamrába tetettem a sok húst meg zöldséget. Feltakarítottam, lepucoptam a pultokat, felkapcsoltam a villanyokat. Ekkor megjelent Joe, az egyik shéf, aki általában húst paníroz és süt. Ő bekapcsolta a sütőket majd elkezdett krumplit hámozni. A többi shéf is megérkezett, majd Caitlin, a másik reggeli pincérnő. Ketten kimentünk és kinyitottuk az ajtókat. Rögtön kb. 6-7 ember jött be, hogy elvitelre kérjenek ételt mai ebéd gyanánt. 8 óra volt, és nagy meglepetésemre megjelent egy csapat gimis fiú és lány. Emlékszem, amikor még én jöttem ide a barátaimmal cicanadrágban, kihúzott szemekkel és vörös rúzzsal. Mintha a régi társaságomat látnám. 

Egy fiú és egy lány összeszedték a többiek rendelését majd kézenfogva, vihorászva jöttek a kasszához. 
 - Sziasztok! Mit adhatok? - kérdeztem mosollyal az arcomon. 
A lány elmondott egy halomnyi kaját, majd fizetett. Vigyorogva közöltem, hogy 5-10 percen belül kiviszem nekik a rendelést. Elmentek, majd visszatérve a körükbe tovább beszélgettek. 
Kb. 3 srác volt ott, akik nem gimisek voltak. Le mertem fogadni. Az egyiknek halvány borosta fedte arcát, a másik kettő pedig egyszerűen nem nézett ki 18-nak. Az egyik egy lány kezét szorongatta, a borostás ontotta a vicceket, a harmadik pedig engem nézett. Barna tincsei összekuszálva meredtek az ég felé, Ádám-csutkája fel-le mozgott, égkék szemei az oldalamat égették. Kétségtelenül vonzó volt. Világos szürke farmere a lábához tapadt, fekete Converse cipője kissé összekoszolva pihentek a padlón. Fekete dzseki volt rajta, és egy szürke sapka fedte haja hátsó részét. 
Joe megkocogtatta a vállamat. Felé fordulva láttam, hogy a 3 tálca kaja készen áll. Sóhajtva felkaptam kettőt, majd a tizenkettes asztalhoz sétáltam, ahol a társaság ült. Mosollyal az arcomon letettem az ételeket.
 - Itt is van, hozom a másik tálcát is. - mondtam, majd visszamentem az utolsó adagért. - Jóétvágyat! - pillantottam fel. A kék szemű srác még mindig engem bámult. Mit sem törődve ezzel visszamentem a kassza mögé, hogy a többi vendéget is kiszolgáljam.
Éppen egy adag kaját tettem le a tizenötös asztalra. Visszafordulva az a bizonyos srác állt előttem.
 - Szia - mosolygott rám. - Aaron McCormick vagyok. 
 - Helló. - mosolyogtam vissza. - Hazel Porthe. 
 - Arra gondoltam - kezdte, mélyen a szemembe nézve - hogy elmehetnénk valahová kettesben. 
 - Kiskorúakkal nem randizom. - jelentettem ki féloldalas mosollyal.
 - Ha-ha. 22 éves vagyok. 
 - Rendben - vigyorodtam el idiótán. 
 - Megadod a számod?
 Előkaptam az iPhone-om. Odanyújtottam neki. Ő beírta a számát és elmentette. Visszaadta, majd megcsörgettem, ő pedig elmentette a saját telefonjába az én számom.
 - Később találkozunk, Hazel. - mosolygott, majd hátrafordult, és kimebt a Supermac's-ból. Idiótán vigyorogtam egész délután. Tizenkét órakor a műszakom lejárt, úgyhogy átöltöztem, majd hazanentem.
 A lakásba belépve egy ismeretlen férfi parfüm illatát éreztem. Felmentem a lépcsőn, majd benéztem az unokahúgom szobájába. Az a Connor gyerek volt ott, és éppen egymás szájában kerestek valamit Annabelle-lel, de nem vettek észre, így gyorsan be is csuktam az ajtót. A saját barlangomba belépve majdnem sikítottam egyet. Niall állt a szoba közepén, kezében egy csokor sárga rózsával.

1 megjegyzés: